Monday, June 25, 2012

Day 24 - On your mind

Όσοι με ξέρουν μπορούν να το επιβεβαιώσουν...
στο μυαλό μου βρίσκεται η Ελλάδα!!!!! μετράω τις εβδομάδες για να ξαναβρεθώ στην Ελλάδα μας, να αναπνεύσω βαθιά φρέσκο αέρα, να φάω σωστό καρπούζι ( με τη "μουσούδα" όπως λέει η γιαγιάκα μου), να φάω σωστά φαγήτα (με τα σωστά μυρωδικά), να κάνω μπάνιο σε σώστες παραλίες (Χ. μη γελάς, εντάξει δεν πλατσουρίζω με τις ώρες ούτε στην Ελλάδα!) και πάνω απ όλα να αγκαλιάσω τους δικούς μου ανθρώπους και να νιώσω την κλωτσιά της ανηψούλας μου (όχι δεν είμαι χαζή, απλά η κλωτσιά της ανηψιάς μου μέσα από την κοιλίτσα της αδερφούλας μου είναι γεγονός όπως και να το κάνουμε...)... οι άλλες δυο ανηψίες μου που μεγαλώνουν εδώ και χρόνια "εκτος κοιλιάς" παρακαλώ να συγκρατηθούν και να μην κλωτσήσουν!!!!
 
*****************
Το ποστ αυτό είναι μέρος μια φωτογραφικής "πρόκλησης"
για την οποία μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ.
Έλληνες συμμετέχοντες (μέχρι στιγμής) στην πρόκληση του Ιουνίου είναι:

6 comments:

___ said...

Eύχομαι ολόψυχα να γίνουν όλα αυτά και σύντομα!!!

Memaria said...

Κι εγώ το εύχομαι!!!

evonita said...

Στο εύχομαι με όλη μου την καρδιά!

Unknown said...

Ευχαριστώ πολύ!!!
25 Αυγούστου, με το καλό φτάνουμε και μετά....!!!
φιλάκια

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι said...

Ε, κοντοζυγώνει ο καιρός!!!!Αντε με το καλό και η ανηψούλα σου!!! Callie by Anthomeli

Unknown said...

Ευχαριστώ!!!!