Saturday, October 13, 2012

Απορίες για τέννις και μια καζάκα!?

Την προηγούμενη εβδομάδα έκανα το πρώτο μάθημα τέννις.. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ξαναασχοληθεί ποτέ με το άθλημα αυτό αλλά είπα να δοκιμάσω.. αποτέλεσμα..? Στην αρχή προσπαθούσα να βρω την μπάλα (χωρίς μεγάλη επιτυχία θα έλεγα!).. όταν την βρήκα ήταν δύσκολο να φτάσει στο φιλέ (δεν συζητάμε για να την περάσει!!). είχα βέβαια και μια άστοχη βολή που κατέληξε εκτός γηπέδου.. (ουπς!).. με τα πολλά την πέρασα από το φιλέ αλλά δεν πήγαινε στο τετραγωνάκι που ήθελα, αυτό συνέβη 1 ή 2 φορές από τύχη...
Φυσικά την επόμενη μέρα πονούσαν τα χέρια μου..
χθες λοιπόν είπα να παίξω τέννις στο wii (πρώτη φορά που δοκίμασα και μου άρεσε πολύ..).. πέρασα και την μπάλα από το φιλέ, έκανα και σωστό σερβίς.. τι ωραίο που θα ήταν να μπορούσα να παίζω και στην πραγματικότητα έτσι..Αλήθεια έχει δοκιμάσει κανείς να παίξει κάποιο άθλημα με το wii?
Σας έχει τύχει ποτέ κάτι παρόμοιο? πώς ήταν η πρώτη επαφή σας με κάποιο άθλημα!!!

Κάτι άλλο που θα ήθελα να σας ρωτήσω είναι αν έχετε κανένα pattern για απλή αντρική καζάκα.. απλό σχέδιο, μονόχρωμο και με όσο το δυνατόν πιο χοντρό μαλλί (για να είναι πιο εύκολο και να προλάβω!), αλλίως ένα double knitting pattern θα μου έκανε επίσης..
Τι λέτε μπορείτε να βοηθήσετε?
Σας φιλώ!

7 comments:

myStickland said...

Οσον αφορά το πατρόν,δεν μπορώ να βοηθήσω...είμαι πολύ άσχετη!!
Αλλά αυτό που λατρεύω είναι να παίζω με wii!!!!!
Τέλειο και διασκεδαστικό:):)
Φιλιά:):)

Unknown said...

Τι παιχνίδια παίζεις? έχεις ακούσει για ένα παιχνίδι γυμναστικής?

Φανή said...

Pattern δεν έχω αλλά wii παίζω! Σε ενδιαφέρει για το τέννις του wii ή γενικά?
Έχω διάφορα παιχνίδια αλλά δυστυχώς (ή ευτυχώς?!?) όλο και λιγότερο χρόνο!
{Fan, όπως λέμε sofan!}

Unknown said...

Η απορια μου είναι για το κανονικό τέννις.. αν έχει κανεις καμια τέτοια εμπειρία.. όσο για το wii ποιο παιχνίδι προτιμάς.. εγώ σήμερα πήρα ένα που λέγεται my fitness coach.. το έχεις δοκιμάσει?

evonita said...

με το πλέξιμο δεν έχω σχέση αν και θα το ήθελα! τώρα για τέννις θες, wii θες!!! μέσα ότι θες να πούμε!! χα χα.. τένις ξεκίνησα στο Πανεπιστήμιο και μετά έκανα στο ΟΑΚΑ.. μη φανταστείς όμως πως πήγα πολλά χρόνια! θέλει συγκέντρωση καλή και τεχνική! και καλό δάσκαλο βεβαίως!!! να προσέχεις τον καρπό σου και να ελέγχεις τη δύναμη που βάζεις. μου αρέσει αν και το έχω παρατήσει τα τελευταία 4 χρόνια! τώρα στο wii έχω παίξει τένις, καμία σχέση! αν ξέρεις να παίζεις τένις θα σε βοηθήσει! εγώ πορώνομαι!! χι χι.. όπως κατάλαβες είμαι φανατική αθλημάτων και παιχνιδιών!! ότι θες ρώτα με, έχω περάσει από πολλά!! χα χα..

Unknown said...

Η ΄πρώτη επαφήμου με το άθλημα ήταν την προηγούμενη εβδομάδα και την περιγράφω πάνω.. εσένα πως ήταν η πρώτη σου επαφη?
όσο για το wii τρελαίνομαι αλλά χθες εκνευρίστηκα με τον Α. γιατί έκανε όλο σερβις-καρφιά και δεν προλάβαινα να αντιδράσω και να παίξουμε...

evonita said...

η πρώτη επαφή, να.. ήμουν λιγάκι σαν αγγούρι ας πούμε! μετά κατάλαβα πως θέλει τρόπο και όχι κόπο!!! χι χι.. πες στον Α. να χαρεί τώρα γιατί όταν θα ξεπάρεις με τον καιρό θα τον σκίσεις!! χι χι.. Ο τελευταίος γελάει καλύτερα πες του!!! καλή δύναμη!! :) φιλάκια!!!