Sunday, October 7, 2012

Fairy's happiness list

Τελείωσε το 24 days challenge και είπα να δημιουργήσω τη λίστα της ευτυχίας έτσι όπως μας την αφηγήθηκε η γλυκιά νεράιδα!!! Έτσι για να τα έχουμε όλα συγκεντρωμένα!!!!
Σας φιλώ!!!!

----------------------------------------
Και επειδή είπα ότι τελείωσε πρέπει να βάλω και το Ω νομίζω..


Ω όπως ώρα λοιπόν!
Η μικρή νεράιδα κάθησε σ'ενα κλαδί ενός δέντρου θέλοντας να κάνει τον απολογισμό της.. Είχε δημιουργήσει τη λίστα όλων όσων την κάνουν ευτυχισμένη από το Α ως το Ω.. Ηθελε κάθε μέρα να μπόρει να τα εφαρμόζει όχι βεβιασμένα όχι επειδή έπρεπε αλλά επειδή για εκείνη θα ήταν μια καλή συνήθεια..η συνήθεια της ευτυχίας.. είχε δηλώσει στον εαυτό της ότι την απόφαση που είχε παρει δεν θα την πρόδιδε και θα είχε πάντα ώρα για κάτι που την κάνει ευτυχισμένη!!!

Συμμετέχοντες (μέχρι στιγμής)στην πρόκληση 24days,είναι:
mystickland..

10 comments:

Katerina V *Pause blog* said...

Όμορφη λίστα!Όλα απαραίτητα! Καλή συνέχεια!!

evonita said...

πολύ όμορφη λίστα!! έκλεισες υπέροχα την πρόκληση!! φιλάκια!!

myStickland said...

η λίστα που πρέπει να έχουμε όλοι!!
Ευχαριστώ για τις ομορφες ευχές σου..
σε φιλώ!

Unknown said...

Ευχαριστώ..αν και η ευτυχία δεν μπαίνει σε λίστες!!! είπα να προσπαθήσω!! ;)

CHRISTINA N. said...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!

Lyriel Bee said...

Το Νι και το Ξι είναι τα αγαπημένα μου Σταυρουλάκι :))
Υπέροχη η λίστα της νεράιδας!
Ήθελα να σου πω επίσης, πως βρήκα τα σχόλιά σου στο μέιλ μου κανονικά, όμως
δεν τα βλέπω στο μπλογκ μου αναρτημένα... δε ξέρω τι φταίει, πρώτη φορά μου το κάνει αυτό.
Μη νομίσεις πως τα έσβησα ή δεν τα είδα ή κάτι τέτοιο :( στεναχωρέθηκα..
Φιλάκια κοριτσάκι μου!

Lyriel Bee said...

Εντάξει, τα βρήκα τελικά και τα δημοσίευσα :)) Δεν μου είχε ξανατύχει!

Unknown said...

Δεν έχει τυχει μόνο σε σενα αλλά και σε άλλα μπλόγκς που αφήνω σχόλια μετά εξαφανίζονται και πάνε στα ανεπιθύμητα.. κατί φταίει με το σύστημα μου αλλά δεν ξέρω τι!!!

Memaria said...

Η ιδανική λίστα!!!
Μου άρεσε από την αρχή η ιδέα σου...πώς θα μπορούσε να μην μου αρέσει, αφού είχε και νεράιδα?

Unknown said...

Σου αρέσουν πολύ οι νεραιδούλες εε?