Tuesday, November 27, 2012

Day 26 &27 και μια βόλτα στην καθημερινότητα μου!

Κάθε πρωί ξυπνάω κατά τις 6.30 και φεύγω κατά τις 7.30 από το σπίτι. Πηγαίνοντας να πάρω το αμάξι μου συναντάω κάποια δεντράκια(δεν υπάρχουν και πολλά εδώ) και τα φωτογραφίζω.. Το σημερινό θέμα είναι tree!!
Και άλλη μια για να είμαστε σίγουροι...


Μπαίνω στο αμάξι μου και μετά από λίγο συναντάω το μετρό στο αριστερό μου χέρι και το κτήριο Etisalat (της εταιρειας τηλεφώνου) στο βάθος!!!!

Λίγο πιο κάτω πλησιάζω σε φανάρι και έχω την ευκαιρία να σας δείξω τα λουλουδάκια...




Ανεβαίνουμε σε γέφυρα και κατεβαίνοντας παίρνουμε στροφούλα!
Και μετά από λίγο φτάνω στη δουλειά μου.. σας δείχνω την καλή όψη του πάρκινγκ!

Ανεβαίνω επάνω και το μεσημέρι πάω στο κοντινό εμπορικό για μεσημεριανό...

Το βράδυ παίρνω το δρόμο της επιστροφής!!! και πάλι στο πάρκινγκ..

και στο κτήριο της Etisalat!


EEE ας δείξουμε και το χθεσινό θέμα..
cupboard..

8 comments:

Katerina V *Pause blog* said...

έτσι καθαρά και τακτοποιημενα είναι και στην Ελλάδα..χιχι Ωραίες εικόνες από εντυπωσιακά μέρη! Φιλιά!

vivi ka said...

Ωραία γεύση από Ντουμπάι...:)Να σαι καλά!!

myStickland said...

Συμφωνώ με την Κατερίνα..χαχα!
ωραία βολτούλα..σήμερα μας πήρες μαζί σου ως τη δουλειά..
φιλάκια!!

airis said...

Ω! Και έψαχνα να δω που στο καλό είναι τραβηγμένες οι φωτογραφίες!
χεχε! Πες το πουλάκι μου: Ντουμπάι!
Πανέμορφες φωτογραφίες!
Ωραία βόλτα! :)
Φιλάκια!

evonita said...

υπέροχες!!! μαγικές!! καταπληκτικές!!! μοναδικές!! :) τις απόλαυσα!!! μου αρέσει όταν βάζεις πολλές φωτογραφίες, χορταίνει το μάτι μου!! φιλάκια πολλά!! :)

Lyriel Bee said...

Α σαν να ήρθα μαζί σου στη δουλειά Σταυρουλάκι μου!
Πολύ όμορφη η διαδρομή σου και στο γυρισμό που ανάβουν και
τα φώτα, ακόμα καλύτερα :))!!
Καλημέρες κοριτσάκι γλυκό **

Dimitra•Counting SΜiLES said...

Τι ομορφη διαδρομη ως τη δουλεια. Ανοιγει το ματι σου. Και οι φωτογραφιες σου επισης φοβερες!

Memaria said...

Πάρα πολύ όμορφες φωτογραφίες!!
Κι εμένα μου αρέσει όταν βάζεις πολλές...